Christenunie bedankt kiezers

nieuwefractie4donderdag 20 maart 2014 17:27

De ChristenUnie Alblasserdam is dankbaar en blij met het behoud van de 2 raadszetels. In de aanloop naar de verkiezingen is er hard gewerkt om een programma op te stellen waarmee de komende periode gewerkt kan worden.

Er komen allerlei veranderingen en bezuinigingen aan, maar Teus Stam en Peter Sterrenburg hebben er zin in. “We zullen met een constructieve opstelling het geloof een stem geven in de raad.”

De beide (aankomende) raadsleden werden door het bestuur gefeliciteerd met het behaalde verkiezingsresultaat, en hen werd wijsheid en Gods zegen op hun werk toegewenst. De felicitaties gingen vergezeld van een bos bloemen.

Bestuur en fractie bedanken alle kiezers die op de ChristenUnie hebben gestemd, en ook iedereen die zich in de periode voorafgaand aan de verkiezingen voor de ChristenUnie heeft ingezet !

Reacties op 'Christenunie bedankt kiezers'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 04:17
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.