Afscheid en welkom tijdens de ledenvergadering

logo_cu_alblasserdam_klein.jpgwoensdag 25 mei 2022 16:03

Op 23 mei j.l. was de eerste ledenvergadering na de verkiezingen van afgelopen maart.

Tijdens deze vergadering is Marjan ter Kuile benoemd door de leden als nieuw bestuurslid benoemd. Verder hebben we afscheid genomen van Bart-Jan Poirot. Hij is de afgelopen jaren actief geweest als burgerraadslid voor de ChristenUnie. We zijn dankbaar voor het vele werk dat hij heeft mogen verrichten. Als dank kreeg hij een attentie aangeboden.

afscheid_bart_jan

Na de verkiezingen van afgelopen maart is de nieuwe gemeenteraad aan de slag gegaan. In de fractie van de ChristenUnie zijn geen wijzigingen; Jako Sterrenburg en Bas Romeijn gaan door als raadslid. Wel zijn er twee nieuwe burgerraadsleden: Anita van Schijndel en Jeroen Heijkoop. Zijn werden van harte welkom geheten.

Uiteraard werd onze wethouder Marten Japenga, de eerste CU wethouder ooit in Alblasserdam, ook van harte welkom geheten. Hij introduceerde zichzelf bij de leden.

Na de pauze werd nog verslag gedaan van de coalitiebesprekingen. De conclusie mag zijn dat er veel reden tot dankbaarheid is over het verloop van deze besprekingen. Alle betrokkenen werd veel wijsheid toegewenst bij de taken die wachten.

Reacties op 'Afscheid en welkom tijdens de ledenvergadering'